Η Μαθηματική γνώση για να κατακτηθεί απαιτούνται τρία στάδια. 

Πρώτον, η κατανόηση της, που γίνεται στην τάξη με την βοήθεια του καθηγητή. 

Δεύτερον, η μάθηση της, που γίνεται κυρίως με την μελέτη του μαθητή. 

Τρίτον η εμπέδωσή της, που γίνεται με την επανάληψη στο τέλος κάθε κεφαλαίου. 

Για να κάνουμε μία σωστή και ολοκληρωμένη επανάληψη, θα πρέπει να μελετήσουμε πολύ καλά τόσο την θεωρία όσο και τα λυμένα παραδείγματα. 

Για να αυτοελεγχθούμε όσον αφορά την θεωρία μπορούμε να χρησιμοποιούμε ένα πρόχειρο τετράδιο όπου θα την γράφουμε ξανά και ξανά έως ότου την μάθουμε τέλεια, ενώ για τις λυμένες ασκήσεις μπορούμε να δοκιμάζουμε να τις ξαναλύνουμε στο πρόχειρο. 

Καλό θα ήταν αν η επανάληψη ενός κεφαλαίου αφορά την προετοιμασία ενός διαγωνίσματος , να μην προσπαθεί ο μαθητής να λύσει ασκήσεις μη δουλεμένες και άγνωστες σε αυτόν, διότι σε περίπτωση που δεν καταφέρει να τις λύσει, θα γεμίσει με ανασφάλεια και άγχος και αυτό είναι ότι χειρότερο μπορεί να κάνει στον εαυτό του παραμονές ενός διαγωνίσματος. Άλλωστε έχει στην διάθεσή του ολόκληρο κεφάλαιο για να λύσει όσες ασκήσεις θέλει και όσο δύσκολες θέλει. Αν όμως τελικά επιμείνει και το κάνει, τότε καλό θα ήταν να έχει στην διάθεση του τις λύσεις τους έτσι ώστε να μπορέσει να αυτοελεγχθεί για όσες έχει λύσει ή να διαβάσει την λύση όσων δεν μπόρεσε να λύσει. 

Καλή Επιτυχία